Rahsia Senjata Lelaki Yang Ramai Perempuan Tak Tahu

Apakah rahsia tersebut?

 

Psst... jika anda masih lagi berumur kurang daripada 18 tahun, anda tidak digalakkan berada di sini.

Rahsia ini akan mengubah persepsi anda tentang seks selama-lamanya.

Anda digalakkan untuk tutup pintu, dan menghilangkan segala perkara akan menganggu perhatian anda daripada laman web ini.

Kerana rahsia ini akan mengubah hidup anda selama-lamanya.

Adakah anda sudah bersedia?

Anda akan mengetahui bagaimana untuk menjadikan anda bertahan lebih lama.

Dan menjadi hebat di atas katil.

Anda mengetahui rahsia yang selama ini tersimpan, dan merupakan RAHSIA yang disimpan oleh pihak berkepentingan.

Adakah anda bersedia untuknya?

Kisah saya sebelum ini.

Saya teringat lagi apabila saya membeli satu panduan yang mencecah 3
angka harganya (kecut perut saya membayarnya) daripada pakar seks
yang terkemuka. Di dalamnya dia mengajar bagaimana untuk memastikan
seseorang wanita itu puas dari semua aspek psikologi dan fizikal.

Saya terfikir, "buku ni memang best, tapi ramai ke orang Malaysia
boleh beli?
" Saya terfikir, "kalaulah saya boleh menjadikan panduan
tersebut untuk pasaran Malaysia.
"

Dipendekkan cerita, saya boleh. Dan ini hasilnya. Panduan Pancutkan
Suami.

Pancutkan Suami

Di dalam panduan 73 muka surat penuh dengan maklumat panas, anda akan mempelajari:

  • Bagaimana untuk menjadikan batang  anda menjadi lebih keras - tanpa pembedahan
  • Tahukah anda bahawa terdapat cara untuk mempunyai tenaga pada waktu malam (walaupun sudah pernah bekerja) dengan memakan makanan-makanan seperti di muka surat 6?
  • Cara mudah untuk mengecaj "bateri"  anda yang sudah lemah
  • Teknik-teknik untuk melambatkan pancutan (mesti tengok). Ianya TIDAK DIDEDAHKAN SEBELUM INI.
  • Apakah 9 jenis dorongan yang  anda boleh lakukan untuk melambatkan pancutan, memaksimumkan kepuasan, supaya dia menjeling kemanjaan dan berkata, "nak lagi" walaupun sudah kepuasan?
  • Senaman kuno di muka surat 63 akan mengajar anda bagaimana untuk "bersenam" cara Taoist dan lebih gagah di katil
  • Bagaimana untuk menjadi lelaki besi di atas katil (sehingga dia berkata "keras! sedap! nak lagi!!! lagi! lagi! Sayang!!!")
  • Apa itu Avina Sativa? Bagaimana ianya boleh merangsang hidup seks anda?
  • Dan banyak lagi (seperti supplemen yang anda boleh ambil untuk tambah prestasi atas katil selain viagra dan PG, dan sebagainya).

Salah satu teknik hebat yang ada di dalam panduan ini ialah PONR. Teknik ini membolehkan seseorang itu merasa AMAT PUAS sehingga klimaks kemuncak yang lain daripada apa yang pernah dirasakan selama ini. Teknik PONR ini jika diaplikasikan, mampu menyebabkan seorang lelaki itu setia, dan wanita tidak perlu mencari lelaki Bangla yang berbatang besar untuk puas.

Dapatkan Panduan Pancutkan Suami untuk mengetahui teknik ini dengan lebih lanjut.

Dan yang paling menariknya ialah Formula Memancutkan  Berkali-kali...

Apa yang menarik dan berbezanya panduan yang dihasilkan oleh penulis ini berbanding dengan panduan-panduan lain yang berkaitan dengan pengetahuan seks ini, penulis telah menyentuh banyak aspek penting yang seringkali tidak diambil perhatian bagi seseorang yang ingin zakar mereka sihat.

Penulis telah mengupas dengan terperinci berkaitan keperluan tubuh badan (spesifiknya ialah zakar) kita bagi memastikan ia sentiasa segar dan tegang!

Di samping itu juga, penulis juga menerangkan beberapa alternatif lain bagi memenuhi keperluan tubuh manusia, sekiranya ia tidak sesuai dengan kaedah yang diterangkan sebelumnya.

Justeru, panduan ini akan membuka minda pembaca kepada suatu ruang lingkup yang lebih luas, dan tidak hanya berfokus kepada persoalan seks semata-mata.

Penjelasannya juga lebih bersifat ilmiah dan ini pastinya amat sesuai dibaca oleh sesiapa sahaja. Sama ada pembaca itu sudah berkahwin atau pun belum.

Dan yang paling menariknya ialah Formula Memancutkan  Berkali-kali yang menjadi FOKUS UTAMA ebook ini. Pasti ada yang beranggapan, formula yang diterangkan ialah formula-formula yang PANAS sahaja kan? Sebenarnya TIDAK. Formula tersebut lebih menjurus kepada FORMULA kesihatan dan diceduk daripada teknik Kung Fu Seksual.

Bukan itu sahaja! Teknik menjadikan zakar anda sekeras keluli juga diterangkan dengan gaya yang santai (Saya suka mengelarkan teknik ini sebagai Zakar Keluli. Hanya dengan beberapa senaman ringan sahaja, Insyaallah anda mampu memiliki zakar yang ideal. Ahaks!

Komen saya untuk bahagian ini:
Teknik senaman ini lebih bersifat teknikal, mungkin adalah lebih baik sekiranya gambar disertakan sebagai panduan, dan gambar tersebut tidak semestinya gambar real, penulis boleh membuat lakaran sahaja sekiranya perlu.

Panduan ini bukan sekadar mengupas teknik Zakar Keluli, bahkan juga menerangkan teknik-teknik mengatasi masalah ejakulasi pramatang. Antaranya ialah dengan mengenalpasti titik PONR (bukan PORNO yer). Apa dia titik PONR itu? Dapatkan Ebook ini segera!

Sebenarnya banyak lagi teknik yang diterangkan secara terperinci oleh penulis berkaitan cara-cara untuk mengekalkan stamina zakar anda, dan juga stamina hubungan seks dengan pasangan anda.

Hampir saya terlupa, anda pastinya ingin tahu bagaimana cara menghayati sensasi kemuncak tanpa pancutan kan? Penulis mengupasnya dengan lanjut di dalam Ebook ini. Dapatkan Ebook ini segera!

Rahman Basri
www.rahmanbasri.com

Dan apa yang tertulis di atas itu hanyalah sebahagian daripada apa yang ada di dalam panduan tersebut. anda juga akan mengetahui bagaimana, bagaimana untuk memastikan batang  anda mampu tegak hampir sepanjang malam --- walaupun  anda penat bekerja.

(Maklumat di dalam ini anda mungkin tidak pernah lihat sebelum ini. Ianya bakal menjadi sumber kontroversi, dan bukan untuk pelajar sekolah)

Malangnya, panduan ini bukan untuk semua. Jika anda seorang yang tidak mahu mencuba perkara baru pada malam hari, anda tidak patut mendapatkan panduan ini. Ianya dicipta khas untuk mereka yang mahu menjadikan setiap malam mereka menjadi sesuatu yang indah, istimewa untuk  mereka yang tesayang.

Apa pelanggan saya pernah hadapi sebelum menjumpai panduan ini

Senario yang biasa berlaku kepada ramai pelanggan kami sebelum ini

ialah mereka akan membeli produk tentang macam mana nak bertahan lama di atas katil untuk RM70, kemudiannya gagal bertahan lama.

Lepas tu mereka terjumpa seseorang menjual macam mana nak puaskan bini pada harga RM47, mereka beli. Lepas tu ada pula orang jual produk macam mana nak panjangkan batang pada harga RM47 dan beli.

Tapi satu sahaja: semuanya gagal membuatkan isteri mereka gembira.

Kos mereka: Mungkin lebih daripada RM200 (saya tahu seseorang yang
membeli e-book yang berharga US$47 atau RM120 lebih) dan gagal.

Dan sahabat, saya di sini ingin menekankan bahawa anda TIDAK PERLU
melalui semua itu.

Terdapat di antara pelanggan saya yang TERPAKSA melaluinya, dan mereka menyesalinya. Tetapi semuanya berubah setelah mereka menggunakan panduan ini. Dan...

Ini adalah panduan untuk suami yang baik sahaja.

Terdapat teknik-teknik yang dahsyat seperti Kemuncak Kepuasan Lelaki yang boleh menyebabkan seseorang lelaki yang sudah biasa “sekali lepas, habis cerita” tercengang membacanya.

Nak tahu kenapa? Sila lihat muka surat 42 kerana ianya mampu meningkatkan kualiti seks anda dengan isteri anda.

Seks juga bukanlah memuaskan diri dari segi fizikal semata-mata. Seks juga merupakan bukti cinta anda kepadanya . Dengan memberikan sesuatu hadiah yang dapat membantu kedua-dua anda untuk mendesah kepuasan pada waktu malam adalah sesuatu yang diimpikan oleh sesiapa sahaja.

Bonus terhad kepada 1,000 997 597 orang pertama sahaja.Terdapat lebih kurang 10 juta pengguna Internet aktif di Malaysia. Tetapi hanya 1,000 997 597 orang sahaja yang akan mendapat apa yang saya tawarkan di sini. Ianya adalah bonus yang bernilai lebih daripada RM970.

Tetapi ianya akan menjadi milik anda PERCUMA jika anda cepat.

Terdapat beberapa jenis makanan yang mampu membuatkan  anda seperti api yang baru diberi gasolin. Ianya mampu menyebabkan anda merasa "panas" dan lebih hebat di ranjang.

Antara makanan itu ialah epal, pisang dan anggur.

Terdapat tiga lagi jenis makanan yang mampu membantu anda untuk terus bertenaga. Apakah makanan tersebut?

Dapatkan Panduan Pancutkan Suami untuk mengetahui tentang jenis-jenis makanan ini dengan lebih lanjut.

Semasa saya menulis surat ini, terdapat lebih daripada 10 orang datang melawat laman web ini. Salah seorang daripada mereka kemungkinan akan mengambilnya. Dan ini akan mengurangkan jumlah bonus yang ada di sini.

Adakah anda akan terlewat? Saya tidak tahu. Lebih kurang 500 pelawat melawat laman web ini (setiap hari). Jika hanya 10 orang mengambil tawaran saya, dalam masa 100 hari, tawaran ini akan habis melayang.

Adakah anda akan terlewat? Saya harap tidak.

Rakan-rakan saya di merata tempat juga akan mempromosikan tawaran ini. Saya tidak pasti jika ini akan memanfaatkan anda – tetapi saya tahu ini: lebih ramai orang datang, lebih ramai orang akan membeli.

Semudah itu.

Jadi apakah bonus-bonus yang terhad itu? Inilah dia:

#1 Best Penis Video Exercises

Pancutkan Isteri

Di dalam panduan ini, anda akan mempelajari bagaimana untuk mengukuhkan lagi zakar anda. Amat-amat bernilai.

 anda akan diajar:

  •  7 teknik untuk menguatkan dan membesarkan zakar  anda.

 anda juga akan mengetahui:

  • Apa yang anda perlu buat untuk memastikan anda tidak merosakkan zakar anda (tahukah anda, jika  anda tersalah buat, anda boleh kencing darah? Saya akan mendedahkan bagaimana untuk mengelakkan perkara itu daripada berlaku). Jika anda tidak "menyenamkan" zakar anda pun, anda patut tahu perkara ini untuk mengelakkan perkara ini daripada terjadi kepada anda!
  • Benda-benda yang  anda perlu ada untuk melakukan "senaman zakar" anda (jangan bimbang, ianya senang dicari).

Bernilai USD47, tetapi akan menjadi milik  anda percuma jika anda salah seorang daripada 1,000 597 orang yang mendapatkan panduan ini.

#2 Unlocking the Secrets of the G-Spot

G-Spot Isteri

Di dalam panduan ini, anda akan mempelajari bagaimana untuk mencari G-Spot anda. Tahukah anda lokasi "panas" yang menyebabkan anda berasa mahu disentuh, mahu dibelai, dan menyebabkan anda klimaks dengan lebih cepat?

Panduan ini akan mengajar anda rahsia untuk mencari G-Spot dan memuaskan diri anda sehingga tahap yang tidak dapat dibayangkan lagi.

Anda akan mengetahui:

  • G-Spot BUKAN Clitoris. Clitoris akan 'membelon keluar' apabila G-Spot disentuh. Tahukah anda di mana?
  • Cara paling menyeronokkan untuk mencari G-Spot. (Sila lihat pada 4:47 minit di dalam video)
  • Bagaimana untuk menggunakan dua tangan anda (atau pasangan anda) untuk menstimulasi G-Spot sehingga mencapai orgasme
  • Apa yang anda perlu buat apabila anda menjumpai G-Spot
  • Apa yang wanita tidak perlu buat untuk mendapatkan orgasme
  • Apabila anda mencuba teknik ini anda mungkin akan berasa sedikit rasa kesedapan. Tetapi ANDA PERLU BERHENTI. Kenapa? Jawapannya pada minit 7:54.

Bernilai USD30, tetapi menjadi milik anda percuma, jika anda salah seorang daripada 1,000 597 orang terawal yang membeli.

#3 Kama Sutra  The Ancient Method of Love Making

Kamasutra Bergambar

Di dalam panduan ini, anda akan mempelajari rahsia-rahsia yang menyebabkan ramai wanita menyukai lelaki India. Adakah kerana batang mereka panjang? Adakah kerana mereka p andai mengayat? Jawapan di dalam e-book ini akan membuka mata anda.

Anda juga akan mengetahui rahsia-rahsia seperti:

  • 3 kategori lelaki - anda yang mana?
  • Perempuan dibahagikan kepada 3 --- adakah isteri anda isteri yang ideal? Macam mana anda mahu mengubahnya? (Rahsia ini akan menyebabkan hidup anda berubah selama-lamanya!)
  • Apa yang anda patut buat semasa hubungan intim anda semakin rancak? a) menggunakan kuku dan mencakarnya? b) memeluknya perlahan-lahan c) membiarkan sahaja? Jawapan di muka surat 13. Anda akan terkejut dengan jawapan yang diberikan.

Bernilai USD59, tetapi ianya akan menjadi milik anda percuma jika anda cepat.

Ingat, ianya akan menjadi milik anda percuma jika anda cepat – kerana bonus ini hanya ditawarkan kepada 1,000 597 orang sahaja.

Anda akan mengetahui bagaimana untuk menguatkan zakar anda dan kedua, mencari titik puncak kenikmatan isteri anda, dan ketiga, teknik untuk memuaskan hati kedua-dua belah pihak.

Pancutkan Suami

Dapatkan Preview PERCUMA eBook Pancutkan Suami. Hanya isikan nama dan email anda di bawah:

Nama
Email

Privasi anda dijamin selamat! Kami benci SPAM

 

Harga untuk satu kebahagian

Untuk mendapatkan kebahagian, seseorang itu mencari wang ringgit, kemewahan, dan segala perkara material – dan terlupa bahawa, perkara yang paling penting ialah, hubungan antara anda dan isteri.

Tidak salah mencari material tetapi jika ianya menyebabkan runtuhnya mahligai yang dibina bersama , ianya tidak berbaloi. Jadi berapa harga untuk menjadikan sebuah istana itu semakin indah? Istana yang dipanggil sebagai rumah tangga itu?

Jika saya katakan RM200, ianya berbaloi, walaupun agak mahal.

Bagaimana kalau saya katakan RM170? Ianya semakin berbaloi.

Bagaimana kalau RM97? Bukankah itu harga yang paling sesuai untuk ini? Tidak terlalu mahal, tetapi tidak terlalu murah untuk merugikan saya.

Tak… lebih baik jika saya memberikan anda pada harga RM50.

Mahal untuk anda? Ada sebab untuknya.

"Amirul, kenapa panduan Pancutkan
Suami mahal sangat?"

Sahabat, bukankah selalu kita lihat produk yang kita beli dengan 'murah', hanya memberikan anda sesuatu yang anda tidak mahu? Sesuatu yang tidak berkualiti dan tidak membantu anda untuk mendapatkan
kebahagian yang anda mahukan?

Akhirnya, kita terpaksa membeli produk lain yang dapat membantu kita untuk membeli produk tersebut --- dan itu bermakna kena bayar lagi kan?

Ini jaminan saya kepada anda

Sebahagian daripada teknik ini memerlukan masa untuk memberikan kesan. Ada yang memberi kesan sejurus selepas penggunaannya.

Jadi untuk adil, saya memberikan anda jaminan selama 120 hari.

120 hari untuk anda mencuba dengan  anda semua teknik di dalam itu. Jika selepas ini ada berasakan batang  anda tidak sehebat yang anda mahukan, sila-silalah memberitahu saya. Saya akan memberikan wang anda kembali.

 anda mesti puas, kalau tidak SILA BERITAHU SAYA DAN SAYA AKAN PULANGKAN WANG anda KEMBALI!

"Kenapa tidak dapatkannya hari ini?"

Jadi apa yang anda tunggu lagi? Adakah anda berasa ianya tidak akan dapat membantu anda? Jika ya, fikir keadaan ini: anda, walaupun sudah cuba banyak perkara dengan  anda, tetapi dia masih lagi tidak dapat bertahan lama.

Bukankah itu hanya satu penyeksaan? Ada juga kes di mana isteri malu-malu memberitahu  mereka tentang kelemahan ini.

Jika anda berasa  anda senang sangat terpancut, cuba lihat muka surat 18. Saya menerangkan bagaimana untuk menjadi "menjadi seorang lelaki steel".

Saya akan menerangkan bagaimana  anda, walau apa pun kelemahann, boleh mengatasi kelemahan tersebut dan menjadi lelaki idaman isteri anda. (Anda tidak perlu menjadi Brad Pitt untuk menikmati sensasi malam bersama isteri anda).

Dapatkan Panduan Pancutkan  untuk mengetahui strategi "lelaki steel" dengan lebih lanjut.

Dengan mendapatkan panduan ini, anda akan mendapat kenikmatan lebih yang selama ini hanya dapat diceritakan oleh rakan-rakan anda.

Sesuatu yang menyebabkan si dia kepuasan.

Dan lebih rancak di atas katl.

Dan lebih manja dengan anda.

Anda pula? Akan jadi keras seperti besi.

Dan anda tidak perlu lagi menggunakan apa-apa untuk memuaskan isteri anda. "Benda" anda sahaja sudah mencukupi.

(Dan dia akan kehairanan bagaimana anda mendapat kuasa untuk melakukannya sebegitu lama)

Dapatkannya hari ini juga. anda pasti akan sukakannya.

Klik butang tempah di bawah untuk membeli. Jumpa anda dalam panduan nanti.

Setiap maklumat anda adalah RAHSIA dan tidak dikongsikan dengan
sesiapa pun. Tiada siapa akan tahu siapa membeli kecuali saya dan anda dan ini adalah rahsia saya sebagai penjual dan anda sebagai pembeli.

Beli Pancutkan Isteri

Semoga anda bahagia selalu,

Amirul Hafiz

P.S Anda digalakkan untuk melabur ke dalam panduan ini sekarang kerana

a) anda mungkin tidak akan melawat laman web ini lagi dan

b) anda mungkin akan melupakan niat membeli anda.

Satu perkara yang akan terjadi jika anda tidak membeli sekarang ialah isteri anda menjadi bosan dengan permainan anda dan mula menjauhkan diri daripada anda. Anda tidak mahu perkara itu berlaku kan? Klik disini untuk mendapatkannya sekarang

Overall saya bagi 5 star! :)

"Dalam e-book yang mengandungi sebanyak 73 muka surat ini. Terdapat lima perkara penting yang berjaya menarik perhatian saya iaitu pemakanan yang harus dijaga (mengamalkan diet seimbang), suplemen yang sesuai bagi meningkatkan prestasi seksual, formula pancutkan suami berkali-kali, mengenal pasti titik PONR dan melambatkan kemuncak anda. Minta maaf kerana saya tidak dapat menghuraikan semua isi-isi ini kerana kandungannya memang padat.

Gaya penulisan yang bersahaja dan tidak langsung mengelirukan menambahkan lagi perisa ketika anda membaca e-book ini. Namun jika anda masih mempunyai masalah dalam memahami kandungan teks yang disediakan, saudara Amirul telah menyediakan contoh-contoh dan gambar yang berkaitan.

Cara penyampain yang "straight-to-the-point" juga membuatkan e-book ini lain daripada yang lain. Bayangkan dengan hanya 73 muka surat anda sudah mampu memahami seni seks yang majoritinya mengatakan bahawa ia memerlukan lebih 200+ muka surat untuk dipelajari dalam sebuah buku.

Secara keseluruhan, saya amat berpuas hati dengan e-book ini. Ia merupakan produk yang wajib dimiliki oleh pasangan suami isteri yang sentiasa inginkan keghairahan bersama isteri di kamar."

Aqif Azizan
http://www.pma2u.net
http://www.aqifstrategi.com


Simple dan padat dengan info batin yang akan menyerlahkan skill diranjang!

Bab yang paling menarik bagi saya ialah "Bagaimana formula pancutkan suami berkali-kali"..Para isteri pasti tersenyum membaca bab ini!

Teknik kuno menarik terkandung dalam Ebook Pancutkan Suami ini yang rata-rata jarang kita dengar ialah "Teknik 9 Jenis dorongan"..

Teknik yang bakal mengegarkan Malaysia ialah "Teknik PONR (the point of no return)" yang akan memberikan kenikmatan berganda kepada pasangan anda!

Sang isteri pasti tidak mahu melepaskan anda!

Hisyam Nasir
http://www.gempakbox.com


Pergh! 73 mukasurat yang berilmiah dan layak dimiliki oleh seorang lelaki yang bergelar suami...!

Nampaknya saudara Amirul Hafiz cuba memaparkan teknik keberkesanan
dalam penjagaan salah satu aggota paling penting pada tubuh seorang jantan perkasa...

Dan yang paling penting, anda tidak perlu menjadi superman bagi melakukan amalan-amalan di dalam panduan ini!


Razif Yusof
http://www.visijutawan.com
http://www.pengurusankewangan.com
http://www.panduankwsp.com


mantap..mantap..mantap...

Sekarang para isteri tidak perlu lagi gusar dalam 'memuaskan' suami mereka.

Segala teknik yang dibincangkan amat praktikal dan mudah untuk dilaksanakan.

Untuk kesejahteraan rumah tangga, ebook saudara amirul ini amat saya cadangkan."

Hafiz
http://www.GhairahIsteri.com
http://www.Diranjang.Com


Ebook ini ditulis dengan teratur dan cukup informatif

Panduan menyentuh dari segi diet, perubatan, biologi, emosi, dan fisiologi.
Research yang cukup untuk bacaan yang memanfaatkan masa anda.
Secara peribadi saya belum berkahwin maka hanya boleh mencuba pada bahagian "Latihan Solo" sahaja dan nampaknya saya mempelajari sesuatu yang baru. Yeah, kalau saya berkahwin esok saya sudah cukup yakin untuk menghadapi isteris saya.

Keburukan ebook ini? Saya tidak dapat melihat apa-apa keburukan setakat ini. Cuma mungkin memerlukan lebih penerangan tentang bahasa saintifik herba dalam bahasa Malaysia seharian.

Maka, dengan ini saya ingin menyarankan kepada sesiapa yang berasa "kekurangan" dan ingin menambah baik diri anda, ebook ini bagus.
Kepada golongan wanita yang tidak berasa puas dan inginkan perubahan positif kepada suami anda, hadiahkan ebook ini. Dia pasti merasa suka cita!

Pangeran Wiguan
http://pangeran.org
http://wpthemestudio.com/

Setiap maklumat anda adalah RAHSIA dan tidak dikongsikan dengan
sesiapa pun. Tiada siapa akan tahu siapa membeli kecuali saya dan anda dan ini adalah rahsia saya sebagai penjual dan anda sebagai pembeli.

Klik Di Sini Untuk Membeli

[Affiliate]